291111

Öööööh hade totalt glömt bort att det var första advent igår! Skämms lite. Det är tradition att veta det och säga versen. Bara mamma och jag som kan alla verserna i familjen. Girrrrl power!



Hade på mig min vinröda skjorta med the metallic collar idag från Urban Outfiters. Fast det var mitt klädombyte. Det jag först hade på mig var allt för trendigt för min stil. Kände knappt igen mig själv...sjukt snyggt men inte jag! Får så mycket inspiration i denna stad att man vill pröva alla sorters stilar men ibland får det sättas stopp!

Btw läste att Kissie har varit här! AMAZING! Tusan att jag inte kollade in på hennes blogg förens nu. Hade varit sjukt kul att springa på henne på gatan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0