Just A Minute

Klockan är över 2 på natten och jag är vaken...ovanligt. Iaf har det varit en amazing dag. Philiy och jag har varit på the recording of Just A Minute på the BBC. Det är en radio show som har aired i 45 år!! Galet! Och nu ska de börja en ny säsong som kommer att air runt mars 2012. Det var hur roligt som helst! 4 comedians som ska prata i en minut about the subject they are given av the host. No hesitation, repetition, etc...ja reglerna är lite complicated så om ni är intresserade får ni helt enkelt läsa HÄR.
När vi satt där i studion så tyckte vi det var lite konstigt eftersom det var en massa kameror which didn't make any sense eftersom det är en audio broadcasting. Tydligen ska det ändras inför denna säsong så att det ska bli en TV show. Hade totalt inte förberett mig för att synas på TV...iiiiih. Jaja, förhoppningsvis såg jag inte för tråkig ut! Vi skrattade så att vi tjöt under vissa stunder. Nicholas Parsons, the host, är såååå söt! Kommer definitivt se det i mars!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0