From Tara To Lights

Idag hade vi våran 2-5 lecture i en teater - Tara Arts. Under denna och nästa termin ska vi arbeta med dem och producera vår egna pjäs - exciting!



Annars ikväll så har jag varit på press night för en pjäs som heter "The Lights". Jenny har producerat den så det var självklart att jag skulle gå och stödja henne. André och Vitor hängde på. Det var en mycket bra pjäs. Var både rolig och spännande. Den var gjord in a round och vi satt så nära så vi såg svetten från skådisarna! Efteråt var det champagne och mingel innan vi drog hem. En fullspäckad fredagskväll kan man säga!


Vitor och jag (ignorera mitt hår som står ut på sidan...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0