Out Of The Blue

Okej hur kanstigt ar inte detta! Gar pa Ox.St. - kaffesugen - starbucks och ser Oskar jobba dar!! Vi hade Swe.B ihop pa Katte. Gick i klassen over honom sa det var inte sa att vi pratade mycket men jag kommer ju ihag hur han ser ut. Vi var bada helt in shock och bra heeeej vad gar du har?! You know, the usual small talk. Jag fick min skinny latte (maste ha skinny, annars smakar mjolken ko!) och det var mycket busy sa vi far ta och horas via FB senare. Men seriost, what are the chances? Detta ar en av orsakerna till varfor jag alskar denna staden - man vet aldrig vem man springer in i!

Annars igar sa motte jag upp Andre, Vitor och Danny pa kvallen och chillade med kaffe. Aven om dagarna ar stekhetta sa ar kvallarna underbara! Svalt och skont, precis som pa sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0