100412

Efter en lång och tuff work out är jag nu helt slut. Sitter och gör uni arbete medans jag bloggar lite - effective! Igår spenderade jag både eftermiddag och kväll med Stina! Hon var i London under dagen för att ta nattbussen till Stirling på kvällen. Både Stina och Emma hälsar på Viktoria denna vecka och jag har så hemskt gärna velat hänga med men har helt enkelt inte råd, tyvärr. Det får bli en annan gång istället! Jag hoppas att de iaf har superkul ihop och I can't wait to hear all about it i sommar!

På tal om sommar...vart är den? Det är för tusan APRIL! Visst vi har sol nu och 13 grader men innan var det regn och åska - inte okej! Kom igen nu värmen!! I'm waiting for you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0