Chinese New Years Performance

Igår efter lectures bjöds det på ännu mer entertaiment. Universitetets chinese society hade preparerat en show in celebration av deras new years. The year of the dragon. Daisy som går i min klass spelade a big part in it. Hon var både a presenter och del av en sketch. De delade ut priser och jag vann!! Svarade rätt på en gåta smart som man är. Nä nu ljuger jag. Jag fick gåtar. Fick Daisy att lösa den åt mig och så fick jag priset. Låter inte det hemskt? Det kanske det gör men hon ville hjälpa till och hon skrev gåtan så det var rätt självklart. Anyway, det var en mycket intressant show. Mycket kinesiska så vi fattade noll men the kung fu och the traditional chinese dances och musiken var kul att se! De bjöd oss på godis, chips och frukt - random!


Daisy i mitten


Söta Daisy igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0