130112

Idag har det varit en mycket bättre dag. Vi hade vår costume fitting at the National Costume hire med mina (hehe kallar de mina) skådisar och allt passade perfekt! 11 peroner under 1 timme - rekord! Fittings tar annars evigheter men vi hade tur och jobbade hårt och snabbt. Vi var klara vid 11 och sen hade Kate och jag inget mer att göra för de flesta från the creative team hade denna dag ledigt men loyala som vi är åkte vi tillbaka till Uni och hjälpte till med saker. Eller okej, we messed about with the others i 6 timmar. You go nuts in the theatre. Mariana, Nick, Jason och jag tittade på ena pjäsens (inte den som jag är in charge of) run through. Deras regissör är lite märklig. First he paints his own sets och nu tappade han en puppets arm i golvet så den gick sönder - klant! Puppet people won't be happy. Nick och jag bara "NOOOOOOO, don't touch the puppet!" We were right. Efter lite mer fooling around kände jag att kroppen dog. Är totalt slutkörd! Kommer sova så jäkla gött inatt.




Nu sitter jag på sängen och grisar i mig pizza - good times!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0