230712

Detta borde stå i mitt sovrum!
 
Befinner mig just nu på Starbucks vid Regent Street där jag njuter av min goda latte. Brukar hata Starbucks för det smakar bara mjölk och engelsk mjölk är inget att skryta om men just denna var god! Kanske för att baristan delade samma namn som jag så gjorde hon den extra god? Who knows! Sitter iaf och surfar runt lite på jobb, praktik och lägenheter, samt bloggar lite också! Hade njukt trevligt igår med Jimmy och Dan. Vi såg två pjäser på The Scoop om det Trojanska kriget (såg ju barn göra nått likanade där för nån månad sen men nu var det professionals!). Det var riktigt bra! Första delen var en musikal! Rätt roligt faktiskt! Den andra delen, dvs "the continuation" ver mer en tragedy. Vi skulle ha stannat för den tredje delen men det blev liiite för kallt när klockan slog 10 så vi drog. Vädret har varit underbart de senaste dagarna så man riktig njuter (och svettas!) av solen! Idag är det nog rekord. Lätt över 30 grader i solen! Kanske har sommaren äntligen kommit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0