It's Like Thunder And Lightning

Jäklans vad det åskar här! Dunder och brak mitt över taket! Har även kommit blixtar. Lite mysigt faktiskt. Älskar åskan! Och regnet. Spooky spooky! Vet ej om det är några olympic games utomhus idag...if there are så har de en jäkla otur!
 
Jag jobbade på the National i fredags vilket var så kul! Det var en paintframe drop in work-shop. Fullt med familjer kom och joined in. Sen blev jag halt tagen av 6 åriga Sean! Jag hjälpte honom med hans fönster och snackade lite fotboll (iaf det lilla jag kan!) När han var klar ville han ge mig en tip! Bedårande! Han hade runt 80p i fickan som han tog fram och bara "I wanna give you a tip!" Självklart kunde jag inte ta emot det. Att ta pengar från ett litet barn är allt för fräckt. Sa till honom att istället spara pengarna till en glass!
 
På kvällen åkte jag hem till Jimmy för att se the opening ceremony! Helt fantastiskt!! Mr. Bean toppade absolut men Bond var riktigt coolt också. Att drottningen gick med på det! Tyckte att det hela förstördes lite i slutet med Paul McCartney. Don't get me wrong, han är en legend men there is a time to stop...bring in the Spice Girls satt jag och skrek! Hade varit så mycket bättre! Eller varför inte Take That? Även gamle Elton hade varit bättre för han kan fortfarande sjunga. Får se var som händer på the closing ceremony istället! Vi hörde allt dunder från fyrverkeriet i slutet vilket var lite smått coolt. The Olympics had officially started och vi befann oss rätt nära! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0