The Dark Knight Rises

 
Åh herregud jag vet inte var jag ska börja. LEGENDARISK! Detta är en av de bästa filmerna jag sett i hela mitt liv. In fact, alla tre nya Batman filmer är några av de bästa jag sett i hela mitt liv. Kanske att denna toppar? Slutet har kommit men jag vill ha meeeer! Attans att det inte kommer en till!! Kanske om 10 år? Eller nått! Får hoppas hoppas! Jag har varit väldigt skeptisk till alla intervjuver där det säger att denna filmen "completes the circle" av Batman. Betman har ju inget slut...han är evig! Men jag måste säga att the statement är sant. The circle is complete. Allt hänger ihop från första filmen. Små detaljer avslöjas lite här och där och slutet är insane! Bane är så GRYM!! Tom Hardy spelar helt fantastiskt och Anna Hathaway ger oss en Catwoman vi aldrig sett förut - en riktig tuffing! Är helt speechless. MÅSTE SES AV ALLA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0