André 22

Nu har jag lite tid till att blogga om last night. Började med pre-drinks hemma hos André vid 8. Han hade vänner från Portugal som hälsade på och Miguel och jag klickade direkt! Resor, mode och cocktails höll oss upptagna i ett par timmar, haha! Underbart! Vi var totalt 7 personer - small but sweet. Vi drack mängder av Sangria och vi kom inte till Cable förens efter 2 på natten! Eftersom klubben inte stängdes förens kl.6 så var det lungt. London keeps it going all night! Cable är en av de största klubbarna här som bara är ett måste om man vill ha en fullspeckad natt! Vi alla vet att jag hatar clubbing men surprisingly hade jag riktigt kul! Kanske var spriten som höll mig på topp...who knows! André hade kul vilket var huvudsaken!  Vid 6 drog vi hem för då började "efterfesten" folk köa utanför för att komma in och dansa till god knows how long men vi hade dansat enough! Det var ljust ute (vilket jag hatar!) och spöregn! Kom i säng 7.30 imorse och vaknade vid 2. Chillade ett tag innan jag drog till gymmet för ett hangover pass! Nu är jag död (som vanligt) och ögonen går i kors. Imorn är det sista dagen här i staden så den ska jag spendera men André och på kvällen ska jag se Connections at The National Theatre. Jag fick en gratis biljett av dem for my hard work under Juni - whooop!!
 
 Bilder tog jag tyvärr ej men Mónica tog lite hemma hos André sen om jag inte minns helt fel så blev vi fottade av Cable's fotograf ett par gånger...får se när de kommer upp på nätet...not looking foward to seeing the state I was in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0