Connections

 
Connections som jag såg på the National i måndagskväll var som jag skrev tidigare helt fantastisk. Mötte André, Mónica och Migúel innan och bara chillade. Sen 7.30 öppnades porten till den första pjäsen; Prince of Denmark som var en modern tolkning av Hamlet. Helt okej och roande men den bästa kom efter. Alice of Hearts tror jag den hette. En rock musical skriven av samma snubbe som skrev den framgångsrika musikalen Spring Awakening. Den var otrolig! Tror faktiskt att det är snack om att göra den till en West End show men inget konkret ännu. Vi får helt enkelt vänta och se! Efteråt var det fest! Hade inte den blekaste aning om att the NT visste hur man festade! En massa ungt folk, DJ, photobooth, War horse...helt galet! Jamie, Yasmin (två andra volentärer) och jag bestämde oss för att gå till the photobooth. Jag bara "Let's see who can make the ugliest face!" Safe to say I shamefully won...
 
En perfekt sista kväll i London som kommer minnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0