Workshop

Asså gud det är redan Maj! Fy tusan vad tiden går fort här helt plötsligt!

Det finns en otrolig sak som jag hållit hemlig från bloggen i ett par veckor nu som jag inte ville berätta unless det hade gått bra men som sagt jag kan berätta det nu eftersom there's a happy ending to the story! ;) För ett par veckor sen fick jag en mail från The Royal National Theatre om en möjlighet att atbeta för dem under sommaren för deras nya "Inside Out" festival. Jag fyllde i en application, skickade in den och fick svar ett par dagar senare om att de ville jag skulle komma på en workshop ihop med andra för att se vilka som passar bäst för dem. Denna workshop var jag otroligt nervös över, inte bara för möjligheterna den erbjuder, men just att jag försov mig med 50 minuter (jäkla klant!) och stressade för att komma i tid! 15 minuter från att jag vaknat satt jag på ett tåg in till Waterloo. Är fortfarande lite stolt över det faktiskt! Sen säger de i högtalarna att det är delays on all trains coming into Waterloo pga signal failure! NEJ tänker jag och får panik! Som tur var så hann jag precis på minuten!
Vi hade en kort introduction om vad de som blir valda kommer att göra under sommaren och vad festivalen handlar om innan vi blev uppdelade i två grupper för våra workshops! Det var SÅ KUL! Vi gjorde en massa roliga övningar och lärde känna varandra medans två av NT staff gick runt med clip boards och took notes om alla. När det var slut efter 2 timmar så tackade de för att vi kom och att vi kommer höra innom kort vilka som har blivit valda!

This brings me to den goda nyheten som ni säkert kan lista ut. Fick ett mail imorse om att jag har blivit valt! WHOOPPII!! Hoppas att de personer som jag got along with också blev valda!

It's going to be a great summer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0