160512

Jag vet att jag är lite anonym igen men det är ännu en uni sak som ska in på fredag som man hade glömt lite eftersom vi hade så mycket annat. Denna terminen har varit mycket tuffare än de förra för vi har mer än dubbelt så mycket arbete som ska lämnas in. 2 more things to go! Arts Council Application due friday sär jag bara har 2000 ord kvar, sen min audience experience book som jag är rätt up to date med. Har 3 shower att skriva om sen är det klart! Fast den ska inte in förens nästa vecka så jag har helgen på mig!

Har spenderat 4, jag skämtar inte FYRA timmar på gymmet idag! Det blev weights, cardio, pilates och lite mer weights. Kan säga att kroppen är lite sliten nu men hade inget annat att göra ikväll så gymmet lät bra!

Jag återkommer när jag har nått intressant att berätta eller bilder att visa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0