190512

Det är löööööördaaaag! Har precis kommit hem från gymmet och ska nu ta nått att äta innan jag gör mig redo. André skickade ett sms inatt och bad mig hänga med honom och några andra ut ikväll. Jag sa ju såklart JA men bara till drinkar. Att dansa runt på något golv till halv 4 på natten pallar jag inte! Vad gammal och tråkig man har blivit på den senaste tiden! Fast jag har börjat få lite ont i halsen så jag kanske inte är 100% frisk och då ska man självklart ta det lungt. Kan bero på att jag varit så stressad den senaste månaden och nu när jag äntligen kan släppa allt så behöver kroppen återhämta sig vilket jag kommer låta den göra utan något tjaffs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0