Absent

Jag vet att jag har varit lite absent från bloggen de senaste dagarna men det är fullt upp just nu. Om PRECIS 1 vecka är i princip allt det tuffa över. Håller på med en mini dissertation (4000 ord) som jag vill lämna in senast på onsdag för på torsdag har vi rehearsals hela dagen at Tara för på fredag är det showtime! AAAAH! Så det är mycket som ska göras inför showen och vi är långt ifrån klara. Sen kommer mina kära föräldrar på onsdag som jag just nu inte vet om jag kommer kunna träffa alls pga allt arbete. STRESS! De kunde verkligen inte valt en sämre tid att komma på, haha! Förhoppningsvis hinner vi ses på onsdag eftermiddag en liten stund!

Ikväll ska jag iaf se på en show som Delfina, Simona och Mariana har producerat. De är dem första i klassen som visar upp sin pjäs så det kommer bli riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0