Drinking Around The Clock

I måndags var det Tom's födelsedag så det firade vi hårt! Först lite pre drinks hemma hos honom, sen Gordon's Wine Bar och slutligen Players Lounge. Självklart blev det donken efteråt - klassiker! Tom blev superfull...som var kul att bevittna! Han hade iaf en bra födelsedag vilket var huvudsaken!

Dagen efter var jag bakis men jag mötte upp med Jimmy vis Southbank och vi började dagen med mjuklass och kaffe -schteeeek! Vi satt på en ny bar vid the National som heter "Propstore". Helt fantastisk bar! Den är byggd av gammla sets och är dekorerad med olika props från shower de har haft tidigare under åren så det är verkligen en äkta "teater bar!" Sen gick vi till Covent Garden där jag lyckades få en lucky dip! Gratis champange från den nya baren "Bar Blanc" som invigdes! Mästaren Raymond Blanc själv skulle komma dit senare och göra sin cook book signing! För er som inte vet är Mr. Blanc en världskänd top chef. Han är the Ian McKellen av mat! If that makes sense! If not then simply put - he is big! Så där satt vi på terassbaren och drack vår lyxiga champagne och njöt av hur spontan dagen hade blivit. En drick blir två...blir tre...osv! Vi beställde in en sharing plate som kom sent så vi fick mera complimentary drinks! Har nog aldrig riktigt känt mig så tipsy så tidigt innan! Efter 4 timmar i baren gick vi ner till the square där Mr. Blanc var. Jimmy köpte en bok och snackade lite med honom medans jag klickade på kameran ;)

Det var en av Jimmy's arbetskollegors avslutningsfest på the Kennington Pub så vi stack dit efteråt och fortsatt dricka! Sån tur var gick jag över till cider men Jimmy gick över till vin och blev helt fucked! Haha! Jag njöt måste jag säga. Han är riktigt responsible och har hög tolerans så att se honom helt gone var en ren njutning! Vid 11 släpade jag tillbaka honom till sin säng innan jag tog sista tåget hem. Helt amazing dag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0