Euphoria



Som hela Sverige vet så vann såklart Loreen Eurovision 2012 i lördags! Jag firade det riktigt british style! För er som inte vet vad det betyder ska jag berätta! - Watching it live on the big screen at a gay club in Soho med endless drinks! Fatta vad kul vi hade! Micky, Blaise och jag satt i Kubar och witnessed denna fantastiska svenska seger! Det kan vara vodkan som pratar men visst var detta året fullt med bra låtar! Disco så det stank om det! Underbart! Vi dansa och "sjöng" med till varje låt! Brevid mig satt det två transvestiter och en man i vit kostym. Little did I know att de var ägarna till baren och när de fick reda på att jag var svensk så fick vi lite VIP treatment - haha! Alla älskade den svenska låten och när hon vann blev det chaotic i klubben! We were euphoric!

Efteråt blev det kinamat innan vi gick till en anna klubb i Soho där André, Vitor och Tonje mötte oss. I was all over Soho that night! Det blev en väldigt sen och tung natt och jag kom inte i säng förens vid 5, men I loved every bit of it! You gotta go hard or go home!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0