Hands Up And Touch The Sky



Så igår blev det inte direkt vad jag trodde...dvs det var en klubb som vi hamnade på vid Carnaby Street. Jag kan säga att jag satt ner på soffan största delen av kvällen förutom när några classic songs spelades...Vi var sammanlagt kanske runt 15 personer och jag kände bara André och Vitor. Man kan säga att det inte var min bästa kväll någonsin eftersom alla de andra kände varandra och inte brydde sig om att vara trevliga...Hatar när tjejer ska vara så jäkla "tjejiga" och ser alla andra som något hot! Anyways, vill inte skriva skit om dem för jag känner ju dem inte! Although EN av tjejerna var faktiskt väldigt snäll och även om hon var "off her tits" (totalt fucked! för er som ej hört that saying before) så behandlade hon inte mig som en utmaning.

Efter klubben/baren stängde vid 1 så åkte jag hem. Alla andra skulle ta taxi hem till någon och fortsätta festandet men jag vägrade. Ville ha min säng och mina fötter höll på att dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0