Heatwave

Asså shiit vad vart det var igår! Det bränndes riktigt i våra 23 grader i SKUGGAN! Och guess what! Idag ska det bli ännu varmare med 26 grader i skuggan! Tror jag kommer smälta! Det är i dessa stunder man ska ha en stor trädgårt med pool! Zekeriyaköy - I miss you! I alla fall, min massage igår var himmelsk! Full body massage i en timme var precis vad jag behövde för att slappna av efter allt stress OCH gymmande! På kvällen mötte jag Delfina i Covent Garden för drinks. Såg världens bästa street show igår! Bilder kommer sen! Eftersom hon åker snart till Barcelona för sin praktik över sommaren så var den en liten farväl tjejkväll igår! Until we meet again!

Idag blir det gym, sen slutföra min review book som ska in senast imorn (iiiisssh!) och på kvällen blir det utgång med underbaraste Micky! Sen imorn fyller Tom 20 så vi får se vad det blir för skoj då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0