Work Out

Pusst! Jag har precis kommit hem från gymmet efter först styrke i en timma och sen prövade jag på en work out session som hette "legs, bums and tums!" (LOL till namnet!) Oooh myy goooood vad tufft! Jag har bra kondition efter att ha blivit addicted till gymmet i över en månad nu men detta tog det till en helt nivå! Höll på at DÖ! Jag tyckte att Afro på Gerdahallen i Lund och kickboxningen var tufft, men det har ingen match mot detta! Mina ben är jelly just nu och jag orkat knappt ens röra mig. Ta mig inte fel, det känns amazing, men gud vad slut jag är! Vet inte om jag vågar ta den klassen igen...men vafaaan! JO! BEACH 2012 BABY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0