The Set of Thor 2

 
Idag har jag varit vid Greenwich University för att träffa Yasmin. Jag ville dit för att se the set av Thor 2! Greenwich Uni är mycket vackert och flertals filmer har filmats där pga de vackra unika byggnaderna. So, vem är inte den första personen jag ser när jag går in på deras campus...Thor himself. Yup, Chris Hemsworth looking rather good i sin Thor outfit. Har aldrig varit på en äkta "movie set" innan så detta var rätt coolt. Hans stunt double var också på plats redo för att kick som ass. Har absolut ingen aning om vad för scener de filmar men de är där i 3 veckor så nån stor action scence blir det nog! De vill ju inte att man ska ta bilder så tyvärr tog jag inga av Chris men senare tog jag lite from a distance. Just another typical day in London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0