040912

Yohoooo!
 
Blir ett sent inlägg idag. Är helt slut efter mitt gympass! Ska sova gött inatt för imorn ska Micky och jag gå och se den kända pjäsen War Horse! Har fått gratis biljetter eftersom jag jobbar på the National så det ska bli riktigt kul! Sen ska vi ha sleepover hos Micky med horror movies och gossip! Han bor i St.John's Wood, ett av de finaste och rikaste ställerna i London (var tvungen till att skriva det ;P) så det var rätt självklart att vi har det hos honom...Kate Moss bor i området så om jag stöter på henne (it could happen!) så kommer jag go a little nutty, haha! Eller Lily Allen hade också varit helt okej...fast om man ska satsa riktigt högt hoppas vi på Sir Paul McCartney! Time will tell!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0