070912

Blir väldigt lite text numera men bilder är ju så mycket roligare att titta på! Plus att jag slipper smsn från pappa som pekar ut alla mina svenska stavfel, hehe.
 
Hade det väldigt mysigt med Micky och Blaise för ett par dagar sen. St. John's Wood är ett riktigt vackert ställe. Skulle lätt kunna bo där. Har precis allt som behövs och det är lungt med trevligt folk. Blaise såg en känd brittisk TV presenter när vi passerade en restaurant men jag kommer ej ihåg vad hennes namn var, tyvärr. Ingen Kate Moss dock. Maybe next time? Vi köpte vin och beställde hem indisk mat och chillade framför skräckfilmer. Somnade inte förens vid 4! Sen blev det frukost/lunch på Starbucks i det fina vädret innan jag drog hem sent på eftermiddagen. Vi bestämde att detta ska bli en monthly sak eftersom vi hade så trevligt!
 
Idag har jag inte lämnat huset. Sängbunden med mensvärk och vilar upp mig inför imorgon då jag jobbar min sista dag på the National! Har haft det så himla kul där under denna sommaren och det är tråkigt att det har nått sitt slut. However, det är inte slut än, lyckades skaffa mig en liten mini praktikplats där in the weeks to come så de blir inte av med mig än!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0