160912

Good Morning!
 
Idag är det söndag och vi är redan halva vägen igenom September?!?! Varför ska tiden gå så himla fort nu för tiden? Fast jag vill ju innerst inne ha Jul. My favourite holiday! Can't camplain! Och nu när vädret börjar bli lite svalare så kan man klä sig i mycket snyggare kläder. Höstmodet är ju en storfavorit ibland alla tjejer! Mitt favoritplagg förra hösten måste någ vara polotröjan. Kommer ihåg att jag använde den så ofta som möjligt. Både snyggt och bekvämt! Denna höst kommer jag nog fortsätta med det, bara för att jag vill och kan. Sen har ju vinrött blivit så himla inne! Tackar absolut inte nej till den färjen men eftersom svart är my middle name så kommer det bli mycket svart/leather också. Får se om jag kan ta lite bra bilder senare. Har inte haft tid innan och eftersom jag inte är 100% frisk så finner jag ingen ork, tyvärr.
 
Idag flyttar vi i alla fall officially ut ur huset! Nycklarna ska tillbaka och de ska gå igenom allt så att inget har gått sönder, etc...
 
Håll tummarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0