230912

 
Idag har det varit den första riktigta höstdagen; kallt, ruggigt och regnat precis hela tiden! Började dåligt med att bli vattensplashed av en jäkla vanförare på väg till tuben. Jag bara WHAT DAA FAAAACCCK! Torkade till men ändå svinkallt och äckligt. Sen blev det bara bättre thank god! Inne på Fortnum & Mason har de börjat med deras "christmas" section så jag var tvungen till att besöka! I love it! Fick äkta holiday feelings och gick runt och bara log. Jag är riktigt glad just nu. Allt har bara fallit på plats och jag kan inget annat än att gå runt med ett stort leende på läpparna! Har aldrigt i mitt liv gjort det innan, men nu händer det bara automatiskt...weiiiird!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0