090213

Hej lördag!
 
Igår hade jag en presentation om mitt projekt som gick rätt bra tycker jag. Fick mycket feedback om vad mina nästa steg ska bli och lite annat - kul! Sen på kvällen ver det megahemmafest hos Felix och James i Camberwell. Kul med både gamla och nya ansikten igen. Eller myket nya ansikten...kände knappt en kotte! Haha men gissa vem som dök upp from mot 1...Paddy! Har inte sett honom på över 1 år! Han, André, Felix och jag bodde ju ihop första året så detta var en liten mini reunion för oss. Himla kul! Tiden bara flög förbi och helt plötsligt var klockan 4 på morgonen...då var det dags att dra hem för att få lite sömn iaf.
 
Så det har varit en slö dag idag. Behövdes. Ska börja på min dissertation imorgon...aaah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0