an unexpected encounter

Igår förmiddag gick kom jag till en korsning vid Union Street. Var helt ensam förutom en cykel som kom mot mig. Jag har lurarna i öronen och är helt inne i musiken så jag lägger inte större märke till killen på cykeln. Vi kommer till korsningen samtidigt och båda stannar. Jag ska rakt fram och han ska svänga höger. Alltså kommer vi cross paths. När kusten är klar och inga bilar kommer tittar jag framåt och märker att killen ser bekant ut. Han ler mot mig medans han cyklar förbi och jag ler såklart tillbaka. Trevligt tyckte jag och han var väldigt easy on the eyes. Detta var en äkta "movie moment". Allt som saknades var musiken, vinden i håret och såklart slow motion. Vem var den mystiska mannen då? Jo, det slog mig en halv sekund efter han cyklat förbi. Det var minsann ingen annan än EDDIE REDMAYNE! Jag fick nästan en hjärt attack! Vad fasen gjorde han här! Sen förstod jag att han hade säkert varit på rehearsals at Jerwood Space som ligger lite längre ner på Union St. Alla stora West End/Fringe productions har sina rehearsals där så jag antar att han kommer vara med i nått så småningom. Who knows! Jag vet bara att jag har varit ensam med honom i några sekunder och jag är överlycklig för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0