Last Day of LFW

 
Lite snapshops från den sista dagen på London Fashion Week. Det fanns väldigt få personer som inspirerade mig dock. Britter är helt galna i färger och mönster från alla håll och kanter att ibland undrar jag om det igentligen finns en "mode tanke" bakom deras kläder eller om de vill se ut som clowner...Med det sagt så fanns det några som jag tyckte mycket om. Tjejen på sista bilden diggar jag starkt. Rött läppstift och helt svart. Så bjukar jag också köra! Har t.o.m. samma byxor som henne. De kommer ifrån Monki och kostar 8 pund (härlig rea!) för de som undrar. Jag som igentligen bara var där för att fotta lite och kolla läget blev själv fottad några gånger av olika fotografer/bloggare, haha! Jag stod verkligen inte ut bland alla andra men antar att en "casual" look också kan vara smått intressant ibland...vad vet jag! Ska visa min outfit senare och berätta om något otroligt som hände imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0